Ruda Talubska – uzupełnienie

Jak wspomniałem wcześniej, w Rudzie Talubskiej postępuje likwidacja torów głównych dodatkowych, które właściwie zamknięte były już w 2000 roku. Uznano też, że podwójne przejście zwrotnicowe (tzw. „trapez”) od strony Garwolina nie jest potrzebne i połowę usunięto.

Ruda Talubska – głowica od strony Garwolina

Usunięciu i wymianie ulegają też semafory na tym posterunku:

Semafory wyjazdowe w stronę Garwolina: przy torach zasadniczych wymienione na nowe, a przy torach dodatkowych stare wykopane z ziemi.

Stare semafory i napędy leżące na głowicy od strony Łaskarzewa

Widok semaforów wyjazdowych w stronę Łaskarzewa i wejścia na peron spod budynku poczekalni i nastawni.

Jako że zgodnie z planami modernizacji linii nr 7 posterunek ten ma zostać zlikwidowany, zdjęcie budynku nastawni na pamiątkę :)

Budynek nastawni i poczekalni w Rudzie Talubskiej

Jedna myśl nt. „Ruda Talubska – uzupełnienie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *